torsdag 10. mars 2011

Oppbevaring av tusjer

Til kortene mine bruker jeg mye stempeltrykk som jeg fargelegger med pro-marker tusjer. Etterhvert som man begynner å få litt mange tusjer, blir det vanskeligere og vanskeligere å holde oversikt og lett finne den fargen man trenger.
Etter tips fra de kreative damene på scrapping.no forumet, har jeg kjøpt en cd-oppbevarings-boks som faktisk fungerer supert til å ha tusjene i!



Boksen er trukket i skinn-imitasjon, så den ser ikke så værst ut utenpå heller.

Inni er det cd-mapper som henger fra kanten, og oppi hver av mappene går det 7 tusjer.



Jeg har kjøpt små hvite klistrelapper som jeg festet på korkene og fargela så det er lett å se hvor de forskjellige fargene står,
og i lokket til boksen festet jeg ett fargekart over alle tusjene.

Det er fint å kunne fargelegge uten å måtte spre alle tusjene utover bordet!

1 kommentar: