mandag 5. september 2011

Ristekort

Laget dette kortet med en "risteboks". Brukte en tom teiprull så det ble en boks, laminerings-plast til "lokk" og en søt Tilda-figur med en rosebukett under. I boksen er det halvperler og gull-glitter. Neste gang skal jeg finne noe glitter som ikke sitter fast i plasten,  det ble ikke helt sånn som jeg tenkte. (P.S: tar gjerne i mot tips på typer glitter e.l. som passer til slikt!:D)


Sommerfuglen til høyre er stanset ut med en Tim Holtz die, fått en omgang med aluminiumsteip, sort og kobber-maling. Ellers er det fjær, roser, osteklut og en pebble eller to ;)

.....................................................................................
Dette kortet melder jeg på disse utfordringene:

3 kommentarer:

  1. Hei Guri!
    For et herlig shakerkort du har laget! Liker spesielt godt sommerfuglen og Dream-knappen:)
    Jeg bruker dette glitteret i mine shakerkort:
    http://www.hjerteboden.com/category.html/glitter
    Tusen takk for at du er med på utfordringen hos MDUC denne uken.
    Klem, Camilla

    SvarSlett
  2. Wauw, hvor er det smukt.
    Der er mange smukke detaljer.
    Tak for din deltagelse i Vintage Udfordringen

    SvarSlett
  3. WOW... Såååå mange Detajer å se på.. Lekkert!..
    Nydelige Farger og Detajer!.. Vakkert komponert...
    Og med så mange hjemmelagede Detajer.. .Det liker jeg..
    Nydelig Kort!
    God Helg! :o)

    SvarSlett