torsdag 29. september 2011

Høstvær, høsthobby og høstforkjølelse

Har brygget på en forkjølelse som aldri kommer helt i gang nå i mange dager, først i dag har jeg hatt ork til å hente bildene fra kameraet og blogge litt.

Dette kortet og en blomst fikk svigermor til bursdagen sin i helga - vi fikk fårikål og bursdagskake så det var vel et rettferdig bytte?;)
Magnolia-jenta har jeg malt i sepia-toner, samme som de forrige kortene jeg viste frem. Litt deilig å ikke male bare i rosa og lilla hele tida. De av dere som kjenner meg vet at jeg er ikke så veldig rosa av meg selv heller ;) Ellers har jeg valgt litt høstlige farger til hele kortet.

Og så ett høstkort jeg lagde for noen uker siden. Jeg meldte det på Høst-utfordringen på scrapping.no sitt forum.

Det er brettet som et "lommetørkle-kort" Jeg valgte å ikke pynte noe mer enn haugen med "løv", de gjør ganske mye ut av seg. Kanskje kortet får litt ekstra senere, når og om jeg finner ut hvem som skal få det :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar