torsdag 14. april 2011

Maling med distress ink

På scrappetreffet i slutten av mars var jeg på kurs i maling med Distress inks med Maya Stenshagen - en meget talentfull dame!





All pynten, arkene ferdig kuttet til, stempler stemplet og sommerfugler punchet ut fikk vi utlevert til kurset!


Så da kunne vi ta oss god tid på å lære å male, og det var slett ikke så vanskelig som det kan se ut til. Nå har jeg jo selvfølgelig ett stykke igjen før jeg er helt på nivå med Maya og andre!


Når vi var ferdige å male kunne vi sette sammen kortet - kortet er dekorert med (omtrent!) 4 lag ark - på hver eneste side! Så at det veier litt mer enn hva jeg vanligvis lager, kan man trygt si.
Her er det ferdige kortet. Jeg kommer nok aldri til å gi det bort, jeg skal beholde det som inspirasjon! 

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort i flotte fargar. Skjønner godt at du er fornøyd med kortet :)

    SvarSlett
  2. Vet du, jeg synes du er på et veldig høyt nivå når det gjelder distress ink, jeg. Flott malt altså.Jeg har prøvd meg i lang tid selv og er absolutt ikke på ditt nivå. Ha en fin kveld:) Mvh Lene

    SvarSlett