mandag 11. april 2011

Bok-eske

Her kommer neste prosjekt fra scrappetreffet i Tromsø.

Det er ett bok-eske kort, foreløpig uten mottaker. Jeg sleit med å få til "sidene" i begynnelsen, uansett hva jeg gjorde ble det skeivt men til slutt fikk jeg nå taket på det - og kommer nok til å lage flere av denne!







Gamle boksider hører med i en gammel bok ikke sant?:)













                                                                                                                                


Det fine stempelet fikk jeg låne av ei av damene jeg satt sammen med, skulle gjerne hatt hele denne stempelplaten!


Jeg har brukt sølv- og kobber-dabbere fra Ranger, Distress Ink Walnut Stain og Vintage Photo, Crackle paint fra Ranger og Glossy accents over en bit mønsterpapir i den lille metallrammen.



















Til slutt inni esken. Her er det plass til litt sjokolade eller noe annet, og en liten hilsen på innsiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar