onsdag 23. mars 2011

Scrapp med Hjertet



Nå til helga skal det være scrappetreff her i Tromsø, fra morgen til kveld (nesten) lørdag og søndag! Har ikke vært med på noe slikt før så det gleder jeg meg til.


Som oppladning til treffet har de hatt flere utfordringer på bloggen, og den siste av de er av å lage en navnelapp til seg selv, som man kan bruke under treffet.


Jeg brukte en blomster-brosje jeg kjøpte på H&M for mange år siden, har bare blitt brukt noen få ganger. Den passet nok aldri til min (manglende) klesstil, men til scrappestilen min er den perfekt!
Selve brosjen er de lyse brune/beige blondene som stikker frem i bakkant, og perlene er også på den.





Over brosjen er det 2 ark kuttet ut med en rund spellbinders-die, svertet med Vintage photo og Old paper. Under stempeltrykket er det en såkalt osteklut - ser ut som god gammel bandasje, bare veldig løst vevd, farget den og med Vintage photo. Ett par charms og noen roser var prikken over i'en :)

1 kommentar:

  1. Dette var jammen en fin navnelapp! Fin detalj med charms.

    SvarSlett