tirsdag 19. juli 2011

Endelig ett nytt kort


Har vært borte fra scrappesakene nå i noe som føles som en evighet, så da var det godt å ta frem alt igjen i dag. Derfor har jeg brukt dagen på å produsere dette kortet. 

Jeg har brukt ett av de samme trykkene fra Sugar Nellie som jeg viste frem i forrige innlegg, og også dette har jeg malt med Distress inks. 


 



Teksten er fra Stempelgledes "En liten hilsen" samling.

Blomstene er fra Kort&Godt og iamroses.com



Denne lille detaljen har jeg laget selv. Nesten hvertfall ;) Har brukt denne oppskriften, arkene har jeg kjøpt fra madebyjanet på etsy.com

2 kommentarer:

  1. Så flotte kort du har laget :D De er virkelig til inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Har kost meg masse mens jeg har kikket i bloggen din. Du er virkelig flink. Håper det er greit at jeg legger deg til i blogg-listen min.

    SvarSlett