søndag 2. september 2012

Magnolia bingo

Hei igjen! Denne sommeren har gått med til selging av leilighet, flytting og oppussing - toppen på kransekaka, rosinen i pølsa og prikker over i'en er at jeg har nå fått mitt eget scrappe/garn/ull-rom! Det kommer det bilder av, en vakker dag når jeg har fått ryddet det ordentlig... Foreløpig har jeg flyttet inn og begynt å bruke det, men det er mye rot og ikke egnet for offentlighetens øyne ;)








Har også, som dere ser, fått en helt uslåelig bakgrunn til bildene av kortene mine! I
 bakgrunnen av bildet er Grøtsundet, til venstre i bildet Ringvassøya og til høyre Reinøya.






Jeg melder kortet mitt på Magnolia Down Under sin utfordring #162 Bingo, der bruker jeg bingorekken
Charms - Die Cuts - Flowers.




Sommerfuglen er en Marianne Design die, heeelt nydelig er den. Tror den blir mye brukt!

1 kommentar:

  1. Hi there! ❤
    Wow! This is amazingly cute! Stunning choice of image and you inked her up beautifully :) Lush papers and details too :)

    Thank you so much for joining us at MDUC :)
    Welcome back!
    Hugs Louise

    SvarSlett