søndag 7. august 2011

Minnebok

Har laget dette bok-eske kortet nå i dag. Mens jeg lagde det tenkte jeg på disse minnebøkene og skoledagbøkene vi hadde mens jeg gikk på skolen, så dette ble en minnebok.




Dette er forsiden. Under "omslaget" er det gamle boksider, billetter fra ett Tim Holtz-stempel og diverse andre "minner".



"Postkort" under omslaget på baksiden av boken. Dette er også ett Tim Holtz-stempel.


Flere postkort-utklipp, også fra Tim Holtz sin stempelkolleksjon. Har stemplet med Memento Rich Cocoa, krøllet og svertet med Distress ink Walnut Stain på alle stempeltrykkene.





En "pebble", en slik har vært med på alt jeg har lagd i det siste :)


Lag på lag på lag. Innerst er det ett lag bølgepapp, to lag papir på innsiden av omslaget. På utsiden er det osteklut og så omslaget og minnene.


I skoledagbøkene var det alltid en masse kjekke gutter, så det måtte jo være med her også. Denne her karen har selskap av en gammel billett, et poststempel og postkort .... kanskje ett kjærlighetsbrev?

Når jeg skulle klippe ut ovalen til å være inni rammen fikk jeg en passe god ide for hvordan jeg skulle få riktig størrelse på ovalen! Jeg svertet rammen med med stempelsverte (vannløselig) og "stemplet" der jeg ville klippe - voila! Den passet perfekt. Forrige gang jeg laget en slik knotet jeg leeenge før jeg fikk den til å passe.













Har med charms flere plasser på boka, her er det en fe og en hjerte-charms.





















.........................................................

Minneboka mi er med i "Skolestart"-utfordringen på Scrapping.no!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar