torsdag 4. oktober 2012

En liten Storm


Ett lite kort fra meg igjen, denne gangen er Tilda fargelagt med distress re-inkers. Jeg har brukt Martha Stewart punch around the page rundt henne, en Tim Holtz-die, Scrollwork, på panelet i bakgrunnen.






For tre uker siden fikk vi oss en liten familieforøkelse som vi har døpt Storm. Han ser sort ut på bildene, men egentlig er han helt mørk brun, eller sort med mørkebrune striper/flekker. Han er kosete, leken og kronisk vanskelig å ta bilder av! Både fordi han er så mørk, det nytter ikke å ta bilder i noe annet enn dagslys, og fordi han kan ikke ligge i ro! Lydene av kameraet som prøvde å fokusere var også veldig spennende, så mens jeg tok disse bildene hadde jeg han oppi kameraet flere ganger.
...................................................................................................................
Kortet melder jeg på disse to utfordringene


4 kommentarer:

  1. Så søte kort du har laget. Flotte kattebilder. Ha en fin dag

    SvarSlett
  2. Ååå så nydelig kort Guri!!
    Og fargeleggingen din er utrolig flott!
    Og så søt Storm er da, katter er bare så herlige!!
    Tusen takk for at du deltar hos MDUC denne uken.
    God helg!
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  3. Such a beautiful card! love the colour scheme! thanks for joining us at MDUC, hugs, Jane x

    SvarSlett
  4. Heisann :) Ble oppfordra til å stikke innom via mamma di sin blogg :) Så flotte kort da du :) Kjempefine var de :)
    Og pusekatten var kjempesøt :)

    Hilsen Else-Jorun

    SvarSlett